BLIK w aplikacji mobilnej Banku

BLIK

BLIK  w aplikacji mobilnej BS Łomża

Usługa BLIK jest jedną z popularniejszych metod płatności, wymaga smartfona z dostępem do internetu i aplikacji mobilnej Banku.
BLIK umożliwia płacenie za towary w sklepie lub w internecie oraz wypłacanie gotówki w bankomacie.

Za pomocą aplikacji mobilnej generujemy kod BLIK, który użyjemy do płacenia wszędzie tam gdzie jest akceptowana płatność BLIKIEM.
Wygenerowany kod "żyje" 120 sekund  i wymaga akceptacji w aplikacji mobilnej dla wykonania operacji.

Więcej o BLIKU dowiemy się na stronach PSP (Polski Standard Płatności):
https://www.blik.com/pierwsze-kroki-z-blikiem
https://www.blik.com/jak-korzystac-z-blika

Aplikację mobilną Banku zainstalujesz ze strony https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2
Poniżej pokazano aktywacja BLIKA w  aplikacji mobilnej Banku.

BLIK

Korzystając z BLIKA pamiętaj o bezpieczeństwie.

Pamiętaj, że Twój telefon jest źródłem informacji i środkiem płatniczym.

  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • Zabezpiecz swój smartfon (kodem PIN)  aby nikt niepowołany nie używał Twego telefonu
  • Zainstaluj antywirusa na swoim smartfonie
  • Nie instaluj aplikacji z nieznanych źródeł na smartfonie
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi zgubienie lub kradzież Twojego smartfona.