BLIK w aplikacji mobilnej Banku
BLIK w aplikacji mobilnej BS Łomża
Usługa BLIK jest jedną z popularniejszych metod płatności, wymaga smartfona z dostępem do internetu i aplikacji mobilnej Banku.
BLIK umożliwia płacenie za towary w sklepie lub w internecie oraz wypłacanie gotówki w bankomacie.
Za pomocą aplikacji mobilnej generujemy kod BLIK, który użyjemy do płacenia wszędzie tam gdzie jest akceptowana płatność BLIKIEM.
Wygenerowany kod "żyje" 120 sekund i wymaga akceptacji w aplikacji mobilnej dla wykonania operacji.
Więcej o BLIKU dowiemy się na stronach PSP (Polski Standard Płatności):
https://www.blik.com/pierwsze-kroki-z-blikiem
https://www.blik.com/jak-korzystac-z-blika
Aplikację mobilną Banku zainstalujesz ze strony https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2
Poniżej pokazano aktywacja BLIKA w aplikacji mobilnej Banku.
Korzystając z BLIKA pamiętaj o bezpieczeństwie.
Pamiętaj, że Twój telefon jest źródłem informacji i środkiem płatniczym.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
- Zabezpiecz swój smartfon (kodem PIN) aby nikt niepowołany nie używał Twego telefonu
- Zainstaluj antywirusa na swoim smartfonie
- Nie instaluj aplikacji z nieznanych źródeł na smartfonie
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi zgubienie lub kradzież Twojego smartfona.